Гарантійний термін всіх предметів і наборів меблів інтернет-магазину Meblidoma становить 12 місяців з моменту її придбання. На деякі позиції (дивани ковдри, подушки та ін.) Гарантія може бути довше (про це зазначено на сторінці кожного конкретного виробу). Гарантійні зобов'язання нашої компанії поширюється на фабричний брак, тобто дефекти товару, що з'явилися з вини виробника.

Умови надання гарантії

• Гарантійний термін позицій становить 12 місяців, якщо інша інформація не зазначена в гарантійних документах, які забезпечує меблева фабрика.
• Термін вважається з дня, коли клієнту доставили виріб в місце, позначене в формі замовлення.
• Недоліки виробів, що з'явилися з вини його виготовлювача і виявлені замовником в ході прийому товару, будуть усунені виробником без додаткової плати.
• Претензії, пов'язані з неповною комплектацією, зовнішнім виглядом товару або невідповідністю приймаються виключно під час отримання товару покупцем. Претензії не будуть прийматися після того, як замовлення прийняте клієнтом і зібраний. В цьому випадку всі роботи по усуненню недоліків оплачуються замовником.

В яких випадках обслуговування по гарантії не здійснюється

• Коли з дня покупки пройшло більше 12 місяців.
• Якщо покупець не виконував умов експлуатації товару.
• При наявності на товарі ушкоджень механічного характеру.
• Якщо предмет меблів використовувався з порушенням інструкції.
• Якщо були перевищені максимально допустимі навантаження на механізми.
• При нанесенні товару шкоди під час форс-мажорний або погодних обставин (стихійне лихо, пожежа, нещасний випадок і ін.).
• При нанесенні товару шкоди власником або третьою особою навмисно або через незнання.
• При нанесенні збитку товару внаслідок попадання всередину комах, рідини, різних предметів і т.п.
• Якщо на виробі є сліди розтину і ремонту його власником або третьою особою.
• Якщо в конструкцію товару були внесені будь-які зміни.
• При використанні товару в виробничих цілях.
• Якщо у покупця немає чітко заповненої документації продавця, яка свідчить про відвантаження товару, а також при наявності в документах виправлень і доповнень, який робив не продавець.

На які дефекти гарантія не поширюється

• На недоліки, які виникли внаслідок неправильного використання або зберігання товару.
• На шлюб, який виник під час самостійної доставки вироби замовником.
• На дефекти, що з'явилися на товар як результат самостійної збірки і монтування власником або третьою особою.
• На недоліки, що виникли як наслідок недотримання правил користування товаром.
• При забрудненні вироби.
• При розривах оббивки або поломок в результаті непередбачених стандартами навантажень.

Що не рахується дефектом
• Невеликі відмінності фактури або відтінку тканинної оббивки і шкіри.
• невеликі відмінності у відтінках кольорів або малюнку оббивки.
• Невеликі складки на оббивних матеріалів м'яких предметів обстановки, які зникають після розгладження.
• Дрібні тріщини на шкіряній оббивці м'яких елементів меблів і потертості, які виникають в процесі використання товару.

Користуватися виробом можна тільки в порядку і з метою, яка суперечить чинному державному законодавству. Продавець товару не несе відповідальність за спосіб, мета і порядок використання вироби, а також не відповідає за можливу шкоду, який був прямо або опосередковано завдано товаром.

Повернення і обмін

У покупця є право обміняти або повернути покупку належного якості в термін, встановлений законом «Про захист прав споживачів». Дану процедуру покупець виробляє за свій рахунок. Якщо ж обмін здійснюється відповідно до гарантійних зобов'язань, обмін проводиться за рахунок продавця. Щоб використовувати своє право на повернення того чи іншого виробу, покупець надає інтернет-магазину докази, що товар не був у використанні, пошкодження (внутрішні та зовнішні) відсутні, а товарний вид збережений.

Гарантійний термін на всі товари інтернет-магазину складає 12 місяців.